Logo
Ik zag een draak in de prullenbak.

"~~~" door iku

06 May 2021 20:44
~~~
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 30 minuten 23 seconden

iku     06 May 2021 20:50
this is a doodle of my oc. i forgot his piercings  '

insectkin     07 May 2021 03:35
I ADORE HIM........

1 stem

#183082 door LoreD

06 May 2021 10:23
doodle-0013.png
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 22 minuten 55 seconden

0 keer gestemd

#183107 door peebo

06 May 2021 10:23
Getekend met: animaki
Tijdsbesteding: 7 minuten 7 seconden

0 keer gestemd

"do all ur shopping... at walmart!" door insectkin

05 May 2021 21:29
do all ur shopping... at walmart!
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 17 minuten 41 seconden

insectkin     05 May 2021 21:30
i hope yall like my gilf (goat id like to f*** (i cant say the rest of the letters because my mom checks my phone but its u-c-k hehe dont tell!! because i will never stop drawing him

insectkin     05 May 2021 21:32
i need to clarify that was a joke. anyways, stream my favorite song https://www.youtube.com/watch?v=-gPuH1yeZ08

Boi     06 May 2021 14:58
frick the goat lol

0 keer gestemd

"o yea yea" door cultclub

05 May 2021 12:45
o yea yea
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 5 minuten 48 seconden

insectkin     05 May 2021 23:49
IM SURE IVE SAID THIS BE4 BUT Ur style is just fantastic * breaks out into tears

0 keer gestemd

"me manifesting my #1 fan on this site" door cultclub

05 May 2021 11:03
me manifesting my #1 fan on this site
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 32 minuten 34 seconden

cultclub     05 May 2021 11:04
insectkin .. u a real one  

insectkin     05 May 2021 19:30
WTF THATS MY USER LOL    i feel so noticed to be noticed by an amazing artist is so cool

0 keer gestemd

"alien bun" door cultclub

05 May 2021 00:07
alien bun
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 8 minuten 30 seconden

insectkin     05 May 2021 02:31
your art is always so cute i love it

1 stem

"Le budget Picasso painting" door Boi

30 Apr 2021 15:51
Getekend met: animaki
Tijdsbesteding: 7 minuten 46 seconden
Kritiek gewenst

Boi     30 Apr 2021 15:53
i totally didn't just shape a bunch of random lines and filled them in with random colors and shaded it and gave the figure eyes and a backround with more colors

Boi     30 Apr 2021 15:54
nope, not me

insectkin     30 Apr 2021 19:09
this is actually so cool looking tho... funny bird!!!

Boi     30 Apr 2021 20:56
1+ self esteem

Boi     30 Apr 2021 20:56
thank you

1 stem

"yah uh yahh" door insectkin

28 Apr 2021 16:47
yah uh yahh
Getekend met: blush
Tijdsbesteding: 8 minuten 17 seconden

Boi     28 Apr 2021 19:03
yah

Boi     28 Apr 2021 19:04
same

insectkin     28 Apr 2021 19:29
so true boi

eryn     29 Apr 2021 01:35
WHY do i get such intense mogeko vibes from your art. they hurt from head to toe

insectkin     29 Apr 2021 19:03
@eryn i cant tell if thats a compliment or not cuz idk who mogeko is? but thank you? jdfhdkhsf

cultclub     01 May 2021 01:50
cute................. woooooo woo yea wooo yeea woo o

eryn     04 May 2021 14:30
@insectkin i meannn its kind of both ?? mogeko is a good artist but theyre also..... a nasty person. a lot of ppl who get into their work tend to emulate their style whether they intend to or not so like i wasnt sure if you were a mogeko survivor or something </3

insectkin     05 May 2021 02:32
@eryn ohhh...    a little frightening to know that my style is akin to an icky person but what can i do about it at this point

0 keer gestemd

"amogus in the form of a childs drawing" door Boi

28 Apr 2021 15:00
Getekend met: animaki
Tijdsbesteding: 2 minuten 15 seconden
Kritiek gewenst

insectkin     28 Apr 2021 16:11
amogus

0 keer gestemd